piątek, 28 lutego 2014

Budyniowa kasza manna z pysznymi dodatkami

Nie wiem o co chodzi, ale coś mnie tak wzięło na maliny ostatnio. Może wiąże się to z utęsknionym wyczekiwaniem lata... 

Dziś kolejna propozycja śniadaniowa. Choć szczerze mówiąc nie przemawiają do mnie te konwenanse- jak mam ochotę kasze czy owsiankę mogę jeść na obiad, czy kolację a kurczak curry świetnie sprawdzi się jako śniadanie ;).

Potrzebne będą:
-kasza manna
-mleko (ilość zależy od tego jak bardzo gęstą kaszę lubimy)
-budyń (u mnie malinowy)
-maliny, bądź inne ulubione owoce
-czekolada, czy jakiekolwiek inne dodatki 
(u mnie batonik z ciemnej czekolady z mega słodkim pomarańczowym nadzieniem)

No to zaczynamy:

Proszek budyniowy rozrabiamy z zimnym mlekiem. Kaszę manną gotujemy normalnie na mleku, po czym dodajemy do niej budyniowe mleko. Gotujemy chwilę, cały czas mieszając. Przekładamy do miseczki, dekorujemy\obsypujemy jakkolwiek dodatkami i zajadamy. :)






A jeśli nie straszny wam kaszkowy pudding na zimno, możecie zapakować go do pudełka i z powodzeniem potraktować jako...

Drugie śniadanie w pracy


Śniadanie mistrzów

3 komentarze: