piątek, 11 kwietnia 2014

Pyszna i zdrowa sałatka owocowo- bakaliowa!

Miałam wielką ochotę na owocową sałatkę, jednak znudził mi się zapuszkowany koktajl egzotyczny. Dlatego też postanowiłam wykorzystać świeże owoce, plus owoce już nie tak świeże, czyli suszone bakalie! A do tego wiórki kokosowe i dressing miodowy. Mmmm...po prostu pycha! 




Składniki:

- banany (chyba mój ulubiony składnik. nie wiem czemu, ale same nie smakują tak dobrze jak podczas wyjadania ich z sałatki. może to kwestia oblepienia sokiem innych owoców?)
- jabłka
- winogrona
- suszone śliwki 
- rodzynki
- wiórki kokosowe
- płynny miód (jeśli macie gęsty miód wystarczy go podgrzać a w mig się upłynni)
- siekane orzeszki ziemne\ migdały\ miks orzechów
- inne ulubione owoce\ bakalie (ja z chęcią dodałabym jeszcze żurawinę, której wtedy niestety nie miałam)

Wykonanie:

Jak to z sałatkami bywa - pokroić, co pokrojone być powinno, wymieszać wszystko razem, polać miodem, znów wymieszać i posypać po wierzchu orzeszkami. Ewentualnie wymieszać ponownie.  Zajadać ze smakiem. 
Uwaga - wyławianie ulubionych składników dozwolone! ;)





Na taką sałatkę nawet żonkil się skusił ;)
Zdrowy tryb życia

2 komentarze: