czwartek, 19 września 2013

Kokosowe kulki

Jeżeli Rafaello wyraża więcej niż tysiąc słów, to ja swoimi kokosowymi kulkami chce powiedzieć przede wszystkim jedno: GRATULACJE!! A komu i z jakiej okazji? Mojej siostrze! Za 5 z obrony pracy licencjackiej! No, to skoro już się pochwaliłam osiągnięciem mojej siostry przechodzę do przepisu. :)




Składniki:
250g wiórek kokosowych
100g cukru pudru
100ml śmietanki kremówki 30%
70g masła dobrej jakości
blanszowane migdały

Z podanym składników wyszło mi 25 kulek.

Wiórki wymieszać z przesianym cukrem. Masło rozpuścić, dodać śmietankę. Wymieszać wszystkie składniki i schować do lodówki na ok 30 minut do godziny. Po tym czasie formułować kulki, do każdej wkładać migdał. Na koniec posypać jeszcze wiórkami. I gotowe!Trzymać w lodówce.
Najlepiej smakują gdy podzielisz się nimi z bliskimi. ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz