piątek, 6 września 2013

Muffiny z danio i serkiem philadelphia z milką - czyli walka z marnotrawstwem

Nie wiem jak wy, ale ja nienawidzę wyrzucania jedzenia. Dlatego też gdy odkryłam w lodówce serek danio i philadephia z milką, których data przydatności nieubłaganie się zbliżała, a nikt z domowników nie wyraził chęci ich zjedzenia, postanowiłam, że coś trzeba z tym zrobić. I tak powstały oryginalne muffiny!

Składniki:
1 serek danio (u mnie brzoskwiniowy)
1/2 szkl mleka
2 jajka
trochę mniej niż 1/4 szkl oleju
1 1/2 szkl mąki
trochę mniej niż 1/2 szkl cukru
2 łyżeczki proszku do pieczenia
serek philadelphia z milką - to będzie nasze nadzienie

W jednej misce mieszamy składniki suche, w drugiej mokre, po czym dodajemy mokre do suchych. Do papilotek kładziemy łyżkę masy, na to łyżeczkę serka philadephia, który przykrywamy masą - nakładamy  do 3/4 wysokości papilotki, bo muffinki rosną! Wstawiamy do piekarnika rozgrzanego do 190 stopni i pieczemy ok 20 minut, nie przejmując się, że nadzieje może próbować uciec z wnętrza babeczki. ;)


Muffiny zniknęły tak szybko, że nie zdążyłam zrobić innych zdjęć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz